خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی مرکز خرید Emporia اثرGert Wingardh در سوئد

   تعدادبرگ: 35 اسلاید شامل نقشه ها و تصاویر   قیمت: 8500 تومان   حجم فایل: 12407 kb  تعدادمشاهده  1


بخشی از مطلب

مرکز خرید Emporia، توسط طراحی به نام Gert Wingardh طراحی شده و احتمالا به یکی از جاذبه‌های گردشگری کشور سوئد تبدیل خواهد شد.
بزرگ‌ترين مركز خريد اسكانديناوي امپوريا (Emporia) بزرگ ترين مركز خريد بين‌المللي منطقه اسكانديناوي اواخر سال ۲۰۱۲ ميلادي براي بازديد عموم افتتاح مي‌شود. به گزارش ConsBank، اين مركز خريد در منطقه اي به نام Hyllie در جنوب شهر مالمو قرار دارد. مالمو يكي از شهرهاي جنوبي سوئد است و فاصله كمي تا كپنهاگ پايتخت دانمارك دارد. معمار معروف سوئدي Gert Wingardh طراح بناي منحصر بفرد مركز خريد امپوريا است. مساحت زيربناي اين مركز خريد حدود ۷۸ هزار مترمربع است. در ۴ طبقه اين مركز خريد حدود ۲۰۰ فروشگاه و ۳۰ رستوران و كافه قرار دارد. بازديدكنندگان علاوه بر خريد مي توانند از امكانات تفريحي مركز خريد امپوريا نيز استفاده كنند. در همين ارتباط قرار است پارك زيبايي روي سقف اين مركز احداث شود. تاكنون ۴۱/۴۶۶ ميليون دلار براي ساخت و تجهيز مركز خريد امپوريا سرمايه‌گذاري شده است كه بزرگ‌ترين ميزان سرمايه گذاري براي يك مركز خريد در اروپا محسوب مي‌شود. مرکز Emporia اولین و بهترین پروژه شهری است که هم اکنون به عنوان مرکز اداری ، تجاری و مسکونی استفاده می شود.این مرکزشامل مرکز خرید، طبقات اداری، مسکونی و همچنین دارای نمای داخلی بسیار زیبا با پله های مارپیچ رو به بالا است که دارای پوشش گیاهی سبزمی باشد. نمای خارجی ساختمان با استفاده از نورپردازی با نورهای رنگی متفاوت، چشم هربیننده ای را در شب می نوازد.
معماری مدرن دست کمی از معجزه ندارد. برخی از ساختمان‌هایی که در گوشه و کنار دنیا ساخته می‌شوند به قدری عظیم و فوق‌العاده‌اند که آدم از تماشای آنها سیر نمی‌شود. هر چه جلوتر می‌رویم، انسان ایده‌های ناب‌تر و خاص‌تری را به واقعیت بدل می‌کند و تماشای آنها چیزی جز تحسین طراح و معمار را در بر ندارد. به طور مثال، به برج خلیفه دبی یا برج پرنسس همین شهر فکر کنید، فوق‌العاده هستند. یا حتی جزیره‌ای که قرار است کره زمین را به صورت مصنوعی در وسط دریا به نمایش بگذارد تا از فضا هم دیده شود.
 
به فهرست برج‌ها و آسمان‌خراش‌های مشهور دنیا یک ساختمان تازه هم اضافه شده که در مالمو، در کشور سوئد قرار دارد. این ساختمان در واقع یک مرکز خرید و مرکز تجاری است و در ظاهر یک تکه شمش طلا است؛ همان‎‌طور درخشنده و فریبنده! یک شمش طلای عظیم که بخشی از مرکز آن فرورفتگی دارد و مثل این است که در اثر گرما ذوب شده است.


کلمات کلیدی مرتبط:
مرکز خرید Emporia، ,پاورپوینت ,بررسی ,مرکز خرید ,Emporia ,اثرGert Wingardh ,در سوئد ,نمونه موردی تجاری ,مرکز خرید خارجی ,نقشه مرکز خرید ,پلان مرکز خرید ,کانسبت مرکز خرید ,کیس استادی ,معماری تجاری ,معرفی نمونه مرکز خرید ,دانلود پلان خارجی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری کافه و فروشگاه HEYTEA با کانسپت DNA
پاورپوینت بررسی معماری مرکز خرید پالادیوم تهران
پاورپوینت بررسی کاربری تجاری
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع اداری تجاری مثلثی پارمیدا کرج
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجاری و تفریح Sihlcity در محله Enge زوریخ
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری ایست گیت برلین
پاورپوینت بررسی معماری مرکز خرید تجاری اسمارالیند Smáralind
پاورپوینت بررسی مرکز تجاری هافگارتن Hofgarten Solingen
پاورپوینت بررسی معماری مرکز بین المللی مالی و اقتصادی پاژ مشهد
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی نوسازی مرکز بورلی در ایالات متحده ،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی داخلی مرکز خرید Shaoxing CTC Mall در چین،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مرکز خرید Mega Foodwalk در تایلند،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه شماره 851 در هند،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مرکز خرید الگرو سینترا در پرتغال،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی باغ Incubator در سنگاپور ،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مرکز خرید LinGang شهر جدید چین،pptx
پاورپوینت بررسی معماری مرکز خرید سیبیو Promenada De Sibiu در رومانی
پاورپوینت بررسی معماری مرکز خرید و تجارت Yue City در گوانگژو چین اثر DYML
پاورپوینت بررسی معماری مرکز خرید امپوریا Emporia
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه چند منظوره Sky SOHO توسط معماران Zaha Hadid

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد