پاورپوینت بررسی معماری مدرسه روزانه Bernard Zell Anshe Emet (BZAEDS) و کنیسه Anshe Emet
برای سالها ، مدرسه روزانه Bernard Zell Anshe Emet (BZAEDS) و کنیسه Anshe Emet یک ورودی کوچک و نامحسوس از پارکینگ خود داشتند. این گسترش فرصتی برای مدرسه است تا بتواند ورودی امن و با استقبال ویژه دانش آموزان را فراهم کند. این ساختمان هویت منحصر به فرد مدرسه را بیان می کند ، به جامعه ، محله و فراتر از آن نگاه می کند و میراث دینی و فرهنگی BZAEDS و ارتباطات عمیق با کنیسه را جشن می گیرد.
علاوه بر این ، اصول و ایده های جاودان یهودی را در ساختار و تجربه ساختمان جای می دهد ، در حالی که یک محیط یادگیری نوآورانه کارآمد و پایدار برای نسل های آینده فراهم می کند. ورودی جدید برای BZAEDS بازدیدکنندگان و دانشجویان آن را از طریق یک میدان زیبا ، دعوت از گلدان و دهلیز امنیتی پر از نور روز جذب می کند. آنها بلافاصله فراتر از دهلیز می توانند در اطراف خود فعالیتی را ببینند و تجربه کنند: دانش آموزانی که کلاسهای مذهبی را در "ماکوم رینا" یا مکان شادی برگزار می کنند ، دانشجویان در زمین های بازی و فضای بازی ، اعضای هیئت علمی و والدین در یک اتاق باز در حال استراحت هستند ، مدیران و جلسه کارکنان در اتاق کنفرانس و دانش آموزان در حال بالا رفتن از پله ها به سمت کلاسها و سالن بدنسازی خود.
این ساختمان از نور روز ، فضای باز ، ارتباط بصری و نشانه های مادی استفاده می کند تا بازدیدکنندگان بتوانند از طریق ساختمان راه خود را پیدا کنند. از همه مهمتر ، این ساختمان باعث می شود همه بازدید کنندگان ، کارکنان ، اعضای هیئت علمی و دانشجویان احساس کنند جایی برای تماس با خانه دارند.
ویژگی های کلیدی پروژه
1) ورودی امن ، جذاب و کاربردی جدید: گسترش مدرسه روزانه Bernard Zell Anshe Emet (BZAEDS) یک قلب و قلب جدید برای مدرسه موجود ایجاد می کند که با مجموعه ای موقت از اضافات سنگ تراشی ناشی از نور روز ، ساخته شده با گذشت زمان و در انواع مختلف ، ایجاد می شود. از سبک ها ساختمان جدید این مجموعه را با حجم شیشه ای و آجری بلند و منفردی که انتهای جنوبی مدرسه موجود را لنگر می اندازد ، سازماندهی می کند.
2) فضای اجتماع مشترک گسترده: برای دهه ها BZAEDS یک ورودی / سالن مشترک محدود را با کنیسه Anshe Emet تقسیم می کرد ، فاقد یک ورودی اختصاصی مدرسه و فضای اجتماع. ساختمان جدید محصور شده با شیشه ، بازدیدکنندگان و دانشجویان را به سمت ورود به سیستم / ورود به سیستم امنیت سوق می دهد ، که منجر به سالن نشیمن ، فضای محراب ، دفاتر اداری ، اتاق های جلسات و دیوار گالری می شود که آثار هنری دانش آموزان را نمایش می دهد.