خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی انرژی باد ، انرژی سبز

   تعدادبرگ: 38 اسلاید   قیمت: 12500 تومان     تعدادمشاهده  2


پاورپوینت بررسی انرژی باد گونه چهارم انرژی سبز 
 
بخشی از مطلب
انرژی باد گونه چهارم انرژی سبز است که مرتبط با انرژی خورشیدی می باشد، چون توسط الگوهای خورشیدی تولید می شود وبر توپوگرافی زمین تاثیر گذار است. چرخش سیاره ، آب وهوا وتوپوگرافی بر سرعت وجهت بادی که مهار خواهد شد تاثیر می گذارد.به هر حال انرژی باد مقدار بسیار کمتری انرژی را نسبت به انرژی خورشیدی تولید می کند.(اتمن ، 1390، 67)
انرژی باد، انرژی حاصل از هوای متحرک است. انرژی خورشیدی موجب گرم شدن زمین شده واختلاف درجه حرارت بین دو نقطه ، سبب جریان هوا هم چنین اتمسفر کره زمین به دلیل حرکت وضعی زمین، گرما را از مناطق گرمسیر به مناطق قطبی انتقال می دهد که این امر نیز باعث به وجود آمدن باد می شود. ایرانیان باستان از نیروی باد برای پمپ آب استفاده می کردند. آسیاب های بادی اولین بار در قرن دوازدهم وارد اروپا شد. این آسیاب ها برای قرن ها به منظور آسیاب کردن گندم وپمپ آب مورد استفاده قرار می گرفتند. آسیاب های بادی در اصل برای پمپ آب به مزارع ودامداری ها استفاده می شدند. توربین های بادی نیز وظیفه تولید برق را پیش از برق رسانی به روستاها در دهه 1930 برعهده داشتند.(گودرزی،1390 ، 28) 
در جایی که باد فراوان وجود داشته باشد وهزینه برق نیز گران باشد نیروی باد اغلب اوقات بهترین منبع انرزی می باشد. در سراسر جهان توربین های بادی غول پیکر وزمین هایی مملو از این توربین ها د رحال تولید برق برای شبکه های نیرو می باشند. توربین های کوچک می توانند به منبع بسیار عالی برای برق ساختمان های منفرد که باد در محل آنها به مقدار کافی وجود داشته باشد تبدیل شوند. آنها در این راه تابع سرعت ودوام باد می باشند. البته شرایط محلی باد بسیار اهمیت دارد ومی بایست آنها رااز جهت موانع ویا بخصوص شرایط مساعد مورد بررسی میدانی قرار داد. قله کوه ها ، گردنه ها وسواحل اغلب اوقات مکان هایی خوب در تمامی نقاط کشور می باشند. 
از آنجا که نیروی خروجی حاصل از یک توربین بادی متناسب با مکعب سرعت باد می باشد وجود یک محوطه باد خیز بسیار اهمیت داردو انگیزه زیادی نیز وجود دارد که توربین را برای رسیدن به بادی با سرعت بیشتر ، در ارتفاعی هر چه بیشتر بالاببرند. ماشین های بادی اغلب برروی دکل قرار می گیرند. ولی می توان آنها را برروی ساختمانهانیز قرار داد. نیروی خروجی یک توربین بادی همچنین متناسب با مربع طول پره پروانه آن می باشد.(شکل 3-2)
در سامانه های بادی که به تنهایی عمل می کنند نیاز به استفاده از یک باطری بزرگ می باشد. با اینحال ثابت شده است که سامانه های هیبریدی (ترکیبی) که در آنها نیروی باد با سلول های فتوولتائیک ترکیب می گردد بسیار موثرتر می باشند چراکه هردو نیرو همدیگر را تکمیل می کنند. در زمستان خورشید کمی وجود دارد ولی باد بیشتری در این هنگام می وزد درحالیکه در تابستان در سلول های PV ، الکتریسیته بیشتری را نسبت به توربین های بادی تولید می کنند. توربین های بادی بوسیله فتوولتائیک PV به کرات همراه با یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این سامانه های ترکیبی قابل اطمینان ترین نیروی برق را با کمترین هزینه برای تاسیسات منفرد فراهم می کنند.
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,انرژی باد گونه چهارم انرژی سبز ,پاورپوینت بررسی ,انرژی باد ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی راهکارهای اقلیمی با هدف ایجاد معماری پایدار در تهران
پاورپوینت بررسی ساختمانهای خورشیدی
پاورپوینت بررسی انواع پنل های خورشیدی
پاورپوینت بررسی ساختمان های با انرژی خالص صفر راه حلی برای فردا
پاورپوینت بررسی کنترل باد یا جریان هوا در معماری
پاورپوینت بررسی سبک معماری ارگانیک و بناهای شاخص آن
پاورپوینت بررسی نشانه های معماری پایدار در معماری مازندران
پاورپوینت بررسی معماری بیونیک و نمونه بناهای سبک بیونیک
پاورپوینت بررسی طرح معماری آسمانخراش پایدار سنجاقک نیویورک آمریکا مزرعه عمودی
پاورپوینت بررسی عناصر و تکنولوژیهای ساختمان های سبز و انرژی صفر
پاورپوینت بررسی کاربرد انرژی خورشیدی در معماری
پاورپوینت بررسی معماری سالن همایش آکروس فوکوئوکا ACROS Fukuoka Prefectural
پاورپوینت بررسی پژوهشکده و مرکز نوآوری انرژی صفر و انتشار کربن صفر اثر مایکل گرین
پاورپوینت بررسی بام سبز یا باغ‌ بام ، تکنولوژی بام سبز در معماری
پاورپوینت بررسی مزایا و معایب کاربرد از دیوارهای سبز بعنوان سیستم سازه پایدار
پاورپوینت تحلیل بررسی شهر مصدر ابوظبی Masdar Institute نورمن فاستر
پاورپوینت بررسی مبانی معماری اکولوژیکی
پاورپوینت بررسی معماری دیوار سبز ، گرین وال ، بررسی نمونه های موردی دیوار سبز
پاورپوینت بررسی انرژی بیوگاز ،گاز زیستی ، و کاربرد آن در ساختمان
پاورپوینت بررسی سلول خورشیدی photovoltaic cell

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد