خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت تحلیل بررسی شهر مصدر ابوظبی Masdar Institute نورمن فاستر

   تعدادبرگ: 119 اسلاید   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 695 b  تعدادمشاهده  4


پاورپوینت تحلیل بررسی شهر مصدر ابوظبی Masdar Institute نورمن فاستر

انستیتوی علم و فناوری مصدر ، یک دانشگاه سطح تحصیلات تکمیلی ، متمرکز بر انرژی پیشرفته و فن آوری های پایدار مستقر در ابوظبی ، در رتبه بندی دانشگاه های ایالات متحده در سال 2016 و گزارش جهانی و جهانی به رتبه 14 رسیده است ، سال گذشته نسبت به جایگاه 23 ام.
م Instituteسسه علوم و فناوری مصدر مستقر در ابوظبی اولین دانشگاه تحقیقاتی منطقه خلیج فارس است که بر پایداری متمرکز است ، با یک "پردیس سبز" و برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا که توسط موسسه فناوری ماساچوست ساخته شده است و به چالش های پیش آمده پاسخ می دهد. با تغییرات آب و هوایی جهانی و کمبود منابع. (PRNewsFoto / موسسه مصدر)
این موسسه همچنین در رده پنجم در رشته "انرژی" ، رتبه هشتم در شیمی و نهم در رشته مهندسی قرار دارد ، در حالی که در هر دو رتبه "علوم زیست محیطی" و "علوم مواد" رتبه دهم را دارد. در گروه "اعتبار دانشگاهی" ، موسسه مصدر در رتبه هشتم منطقه توسط گزارش اخبار ایالات متحده و جهان قرار دارد.
دکتر بهجت آل یوسف ، موقت پروست ، م Instituteسسه مصدار ، گفت: "رتبه بندی موسسه مصدر توسط 2016 اخبار ایالات متحده و گزارش جهانی رتبه بندی بهترین دانشگاه های منطقه عربی به شدت نشان می دهد که ما متعهد به پیشرفت سرمایه فکری امارات و ابوظبی از طریق تحقیق و توسعه پیشرفته هستیم. ما با تلاش خود برای ایجاد سرمایه انسانی و فکری با ارزش در زمینه های پیشرفته انرژی و پایداری ، ضمن کمک به قرار دادن امارات متحده عربی در خط مقدم تحقیقات و نوآوری ها که نیازهای ابوظبی و جهان را برآورده می کنند ، ادامه خواهیم داد.
موسسه مسدار همچنین در رده های "مهندسی" ، "شیمی" ، "علوم محیطی" و "علوم مواد" رتبه برتر دانشگاه امارات را داشت.
گنجاندن در نظرسنجی های شهرت اخبار ایالات متحده و گزارش جهانی به یک دانشگاه نیاز دارد که تقریباً 400 مقاله یا بیشتر در دوره پنج ساله از 2009 تا 2013 منتشر کند ، همانطور که توسط Scopus ، بزرگترین پایگاه داده های چکیده و استنادی ادبیات بررسی شده از جمله علمی اندازه گیری شده است. مجلات ، کتابها و مقالات کنفرانس. از ژانویه 2016 ، م Instituteسسه مصدر بیش از 1000 مقاله در مجلات معتبر و بیش از 600 مقاله کنفرانسی منتشر کرده است.
رتبه بندی دانشگاه های بهترین مناطق عربی بر اساس داده ها و معیارهای تحقیقاتی ارائه شده توسط Scopus است که بخشی از نمونه کارهای اطلاعاتی تحقیق الزویر است. همچنین رتبه بندی کلی بر اساس رتبه بندی مدارس (دانشگاه ها) توسط دانشگاهیان و کارفرمایان منطقه انجام شده است که توسط Ipsos ، یک شرکت تحقیقات بازار جهانی مستقر در پاریس مورد بررسی قرار گرفته اند.
ویرایش دوم رتبه بندی کلی 124 دانشگاه را در 18 کشور گسترش می دهد ، این در حالی است که سال گذشته 91 دانشگاه در 16 کشور در رتبه های افتتاحیه قرار داشتند. موسسات دانشگاهی بر اساس عملکرد تحقیقات دانشگاهی و برای اولین بار در سال جاری بر اساس شهرت رتبه بندی می شوند.
از زمان شروع کلاسها در سال 2009 ، موسسه مصدر به طور پیوسته دارایی فکری خود را در انرژی پاک ، مواد پیشرفته و مهندسی آب و محیط زیست افزایش داده است. در حال حاضر 10 ثبت اختراع ثبت شده ایالات متحده ، بیش از 70 مورد ثبت اختراع در انتظار ، و بیش از 120 افشای اختراع از اعضای هیئت علمی و دانشجویان است که جایگاه خود را به عنوان یک رهبر در توسعه سرمایه فکری در امارات متحده عربی ثابت می کند.
موسسه مصدار همچنین بیش از 72 میلیون دلار آمریکا (حدود 264 میلیون استرالیا) در صنعت و قرارداد تحقیقاتی حمایت مالی دولت با بیش از 50 سازمان (50٪ در امارات متحده عربی) ، با خط لوله قوی توافقات جدید برای سال 2016 ، تأمین کرده است.و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,شهر مصدر ابوظبی , Masdar Institute نورمن فاستر ,پاورپوینت تحلیل ,انستیتوی دانشگاه مصدر, معماری انستیتوی دانشگاه مصدر,نمونه موردی انستیتوی دانشگاه مصدر,نمونه تطبیقی انستیتوی دانشگاه مصدر,پلان انستیتوی دانشگاه مصدر,نقشه انستیتوی دانشگاه مصدر,پروژه انستیتوی دانشگاه مصدر,تحلیل انستیتوی دانشگاه ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی مجموعه انرژی صفر بدینگتون اکو مجموعه خنثی انگلستان
پاورپوینت بررسی انواع پنل های خورشیدی
پاورپوینت بررسی ساختمان های با انرژی خالص صفر راه حلی برای فردا
پاورپوینت بررسی کنترل باد یا جریان هوا در معماری
پاورپوینت بررسی سبک معماری ارگانیک و بناهای شاخص آن
پاورپوینت بررسی نشانه های معماری پایدار در معماری مازندران
پاورپوینت بررسی معماری بیونیک و نمونه بناهای سبک بیونیک
پاورپوینت بررسی طرح معماری آسمانخراش پایدار سنجاقک نیویورک آمریکا مزرعه عمودی
پاورپوینت بررسی معماری سالن همایش آکروس فوکوئوکا ACROS Fukuoka Prefectural
پاورپوینت بررسی پژوهشکده و مرکز نوآوری انرژی صفر و انتشار کربن صفر اثر مایکل گرین
پاورپوینت بررسی بام سبز یا باغ‌ بام ، تکنولوژی بام سبز در معماری
پاورپوینت بررسی مزایا و معایب کاربرد از دیوارهای سبز بعنوان سیستم سازه پایدار
پاورپوینت بررسی خصوصیات ، مشخصات و اصول طراحی دیوار ترومب
پاورپوینت بررسی انرژی خورشیدی ، صفحات فتوولتائیک و کاربردهای آن
پاورپوینت بررسی طراحیِ پایدار ، معماری پایدار
پاورپوینت بررسی اصول کلی معماری بام سبز و معرفی 12 نمونه موردی موفق
دانلود بررسی پاورپوینت معماری پايدار و دستورالعمل اجرائی
پاورپوینت بررسی اصول کلی و راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان
پاورپوینت بررسی تنظیم شرایط محیطی در ساختمان ،بر اساس راهبردهای انرژی پایدار
پاورپوینت بررسی انرژی بیوماس ، زیست توده، انرژی سبز

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد