خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری باشگاه ورزشی تالار طلایی واساس در مجارستان

   تعدادبرگ: 32 اسلاید بهمراه نقشه و تصاویر   قیمت: 12500 تومان     تعدادمشاهده  6


پاورپوینت بررسی معماری باشگاه ورزشی تالار طلایی واساس در مجارستان

واساس اسپورت کلوب یکی از قدیمی ترین و موفق ترین باشگاه های ورزشی مجارستان است. در سال 1911 در بوداپست تأسیس شد و دارای 45 مدال طلای المپیک و 40 قهرمان جهان است.

از 30 ورزش در ورزشگاه واساس اسپورت ، یکی شمشیربازی است که 9 قهرمان المپیک دارد. آخرین پیروزی در سال 2012 ، لندن بود که آرون صزلیجی مدال طلا را در سابر کسب کرد. آرون از نه سالگی در اینجا - در سالن تقریباً 40 ساله - در اینجا آموزش دیده است. این سالن در منطقه سبز بوداپست واقع شده است. طرح های نوسازی توسط استودیوی A4 ساخته شده است.

این طرح بر وجود نور طبیعی در سالن و ارتباط بصری بین فضای داخلی و پارک ورزشی فضای باز اطراف آن متمرکز است. سطوح لعاب زیگزاگ شکل ، شمال شرقی و جلو دارای نور بدون بازتاب است. به این ترتیب ، آموزش یا مسابقه تضمین می شود که مختل نشوید.

ما در ظاهر خارجی آن فقط از فلز به رنگ طلا استفاده کردیم و به موفقیت های سابق و فعلی این باشگاه اشاره داشت. هنگامی که خورشید به رنگ طلایی "مجسمه سالن" می رود ، نور ساعت به ساعت تغییر می کند ، روز به روز ، فصلی به فصلی. قهرمانان گذشته و حال نیز در نما نشان داده شده اند. سرانجام ، چهره برتر آرون آونزیلگی لحظه دقیقی را نشان می دهد که در آن موفق به کسب مدال طلای المپیک شد.

باشگاه ورزشی واساس (Vasas Sportclub) یکی از قدیمی ترین و موفق ترین باشگاه های مجارستان است. این ساختمان در سال 1911 میلادی در بوداپست (Budapest)، پایختت کشور مجارستان تاسیس شد و در حال حاضر دارای 45 مدال طلای المپیک و 40 قهرمان جهانی می باشد.

از بین 30 ورزشی که در این باشگاه فعالیت می کنند، شمشیربازی، با 9 قهرمانی المپیک، بیشترین سابقه قهرمانی را دارد. آخرین پیروزی در بازیهای 2012 لندن بود که Aron Szilagyi مدال طلای شمشیربازی را بدست آورد. Aron از 9 سالگی در همین باشگاه تمرین می کرده است.

سالن اصلی در منطقه سبز بوداپست قرار گرفته. دراین میان، طرح های نوسازی توسط شرکت A4 Studio در سال 2012 طراحی و اجرا شدند. اعضای تیمی که در این طرح همراهی کردند، بدین شرح می باشند: Geza Kendik,


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری , باشگاه ورزشی ,تالار طلایی ,واساس در مجارستان ,پاورپوینت بررسی ,واساس اسپورت کلوب ,قدیمی ترین و موفق ترین ,باشگاه های ورزشی , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم Matmut Atlantique اثر هرزوک دمورن
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان مجتمع ورزشی با پوسته های بتنی
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه ورزشی چند منظوره دوستدار محیط زیست
پاورپوینت بررسی معماری مرکز ورزشی شاخ طلایی زیر پل و اتصال ساحلی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز فرهنگی و ورزشی ژوشی و مرکز ورزشی در Leonberg
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم ملی 55000 نفری سنگاپور اثر DP Architects
پاورپوینت بررسی استاديوم ملي ژاپن اثر زاها حديد
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم ومبلی لندن
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم Mames Stadium کاری از ACXT
پاورپوینت بررسی معماری بررسی ترمینال اسکی گاگزبن
پاورپوینت بررسی معماری مرکز ورزشی کمپبل استیون هال
پاورپوینت بررسی مرکز آموزشی ورزشی Kastelli ، اثر تیم معماری Lahdelma و Mahlamäki ، فنلاند
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه آبی و استخر Feng Shui اثر استودیو طراحی Mikou فرانسه
پاورپوینت بررسی معماری مرکز بازی های آبی Aquamotion ، اثر Auer Weber ، فرانسه
پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه استودیو کوادرا
پاورپوینت بررسی معماری مرکز ورزشی Platys Center
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه ورزشی آزادی تهران
پاورپوینت بررسی معماری پارک مدرن فولدینگ اثر استودیو طراحی رویکرد
پاورپوینت بررسی معماری ورزشگاه دیپ فرانسه اثر Chabanne and Partners Architects
پاورپوینت بررسی معماری مرکز ورزشی کمپبل در برادوی منهتن نیویورک آمریکا

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد