خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی ساختار شکست کار (W.B.S)

   تعدادبرگ: 58 اسلاید .   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 7748 kb  تعدادمشاهده  3


بخشی از مطلب
مدیریت محدوده پروژه (Project Scope Management)، یکی از فاکتورهای کلیدی تعیین موفقیت پروژه می باشد. ناتوانی در تعریف شفاف و دقیق نیازها و انتظارات ذینفعان باعث گمراهی و اشتباه در تعریف محدوده کار (Scope of Work) پروژه خواهد شد. اگر برای جبران این اشتباهات، نیاز به دوباره کاری و تلاش اضافی باشد، منجر به تحمیل هزینه و زمان مازاد بر پروژه خواهد شد. بنابراین اگر محدوده کار به طور مناسب تعریف نگردد، موفقیت پروژه را تحت الشعاع قرار داده یا آنرا محدود می کند.
منظور از محدوده پروژه این است که با تکمیل پروژه چه اقلامی و با چه کیفیتی باید تولید شود تا منطبق با نیازها و انتظارات ذینفعان باشد. شکل 1-2 یک مثال ساده از محدوده یک پروژه ساختمانی را نشان می دهد. مرز یا محدوده  پروژه با خط سیاه نشان داده شده است. فقط کارهایی که انجام آنها تعهد شده است در درون این مرز قرار می گیرد. برای مثال کارهایی چون «ساخت استخر»، «سونا و جکوزی»، و ... خارج از محدوده این پروژه بوده بنابراین انجام آنها تعهد شده است.
در مورد برخی اقلام نظیر «نقشه ها»، چون قبلا توسط شرکت دیگری انجام شده خارج از محدوده پروژه آورده شده است.
1- نحوه مدیریت محدوده در یک سازمان پروژه محور و در مورد یک پروژه خاص چگونه باشد؟
2- نحوه شناسایی، تعریف و مستند سازی محدوده یک پروژه چگونه انجام شود؟ و از چه ابزارهایی استفاده شود؟ و جایگاه به کارگیری آنها چه موقع باشد؟
3- تصدیق و تایید محدوده توسط کدامیک از ذینفعان صورت گیرد؟ و سیکل اداری تصویب چه باشد؟ و از چه ابزارها و فرمهایی استفاده شود؟
4- اگر بنا به درخواست یکی از ذینفعان، تغییراتی در حین اجرای پروژه در محدوده پروژه رخ داد، کنترل و مدیریت این تغییرات چگونه باشد؟
5- چگونگی سازگاری، هماهنگی و یکپارچگی تغییرات محدوده با سایر مراحل مدیریت پروژه به چه صورت باشد؟
و......
 
 
فهرست مطالب:
 
مقدمه
ساختار شکست کار (W.B.S)
مدیریت محدوده پروژه
محدوده پروژه چیست؟
مدیریت محدوده پروژه به چه سوالاتی پاسخ می دهد؟
تعامل محدودیتهای چهارگانه پروژه
اگر مدیریت محدوده انجام نشده یا ضعیف انجام شود چه اتفاقی می افتد؟
فرآیندهای مدیریت محدوده
برنامه مدیریت محدوده
جمع آوری نیازمندیها
تعریف محدوده
تصدیق محدوده
کنترل محدوده
(PSS) بیانیه محدوده پروژه و سر فصلهای آن
تعریف با ساختار شکست کار (WBS)
کدهای WBS
مثالی از یک پروژه
اهداف اصلی تهیه نمودار
مزایای تهیه نمودارWBS
میزان گسترش سطوح
خاصیت منحصر به فرد بودن باکسها در نمودار WBS
تعیین محدوده (Scope) پروژه
مایل استونهای محدوده
تهیه نمودار WBS بدون فهرست فعالیتها
انواع ساختارهای شکست
یک نمودار WBS روشهامناسب حاصل ترکیب
مفهوم اقلام قابل تحویل (Deliverables)
مزایا و اهمیت عملکردهای ساختار شکست کار
منابع و مآخذ


کلمات کلیدی مرتبط:
مدیریت محدوده پروژه ,Project Scope Manageme ,ساختار شکست کار (W.B.S) ,مدیریت محدوده پروژه ,محدوده پروژه چیست؟ ,مدیریت محدوده پروژه , پاورپوینت بررسی ,ساختار شکست کار (W.B.S) ,تعامل محدودیتهای , چهارگانه پروژه ,چه اتفاقی می افتد؟ ,فرآیندهای مدیریت محدوده ,برنامه مدیریت محدوده ,جمع آوری نیازمندیها ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود پاورپوینت ,مدیریت محدوده در پروژه

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد