پاورپوینت بررسی انواع ماشين آلات ساختمانی و کاربرد آنها
کمپرسی فوق العاده یک کامیون کمپرسی مستقیم است که مجهز به یک محور عقبی، یک محور قابل حمل و باربر با وزن 13000 پوند است. محور عقب که 11 تا 13 فوت پشت سر هم عقب است، اندازه گیری "پل" بیرونی، فاصله بین اولین و آخرین محور را تا حداکثر طول کلی مجاز می کشد.
این باعث افزایش وزن ناخالص مجاز طبق فرمول پل فدرال می شود که استانداردهایی را برای اندازه و وزن کامیون تعیین می کند. بسته به طول خودرو و پیکربندی محور، Superdumps را می توان تا 80000 پوند رتبه بندی کرد. GVW و حمل 26 تن کوتاه بار یا بیشتر.
هنگامی که کامیون خالی است یا آماده تخلیه است، اکسل عقب از سطح جاده روی دو بازوی هیدرولیک جدا می شود تا عقب خودرو را پاک کند.
کامیون کمپرسی پایین نیمه تریلر
دامپ نیمه پایینی یا دامپ شکمی یک تراکتور 3 محوره است که یک تریلر 2 محوره را با یک دروازه تخلیه از نوع تاشو در شکم تریلر می کشد.
مزیت کلیدی یک کمپرس نیمه پایین توانایی آن در قرار دادن مواد در یک پنجره، یک پشته خطی است. علاوه بر این، بر خلاف تنظیمات تریلر دوتایی و سه گانه که در زیر توضیح داده شده است، یک کمپرس نیمه پایین به صورت معکوس قابل مانور است.
این تریلرها ممکن است یا از نوع بادگیر نشان داده شده در عکس یا شاید از نوع متقاطع پخش شده، با باز شدن دروازه از جلو به عقب به جای چپ و راست یافت شوند. دروازه نوع متقاطع در واقع دانه های غلات را به طور منصفانه و یکنواخت از عرض تریلر پخش می کند.
در مقایسه، دروازه از نوع بادگیر یک توده در وسط باقی می گذارد. از طرف دیگر، گیت از نوع متقاطع متمایل به گیر کردن است و ممکن است با مواد درشت خیلی خوب کار نکند.
فهرست مطالب
انواع ماشين آلات ساختمانی و کاربرد آنها
تراکتورها و بولدوزرها
کاربرد
انواع تراکتورها
تراکتورهای چرخ زنجیری
تراکتور چرخ لاستیکی
بیل های مکانیکی
بیل مکانیکی با جام معکوس
بیل مکانیکی با سیستم کابلی
بیل کششی (دراگلاین)
جرثقیل
اسکریپر
انواع اسکریپرها
لودرها
انواع لودر
لودرچرخ لاستیکی
لودرهای چرخ زنجیری
کامیونها
کامیونهای معمولی
کامیون های کمرشکن
چند اصطلاح
منابع