خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی فایل اتوکد کتابخانه مرکزی رشت

   تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  2


فایل اتوکد کتابخانه مرکزی رشت
 
فایل اتوکد کتابخانه مرکزی رشت
 
بخشی از مطالب:
 
طراحی کتابخانه عمومی یکی از جالب ترین و مهم ترین کاربری های معماری می باشد. یک کتابخانه می تواند به عنوان ساختمانی مجزا و مستقل در دسترس عموم قرار گیرد و یا با هدف خاصی برای یک مرکز تحقیقاتی یا آموزشی به صورت اختصاصی ساخته شود. ضوابط و استانداردهای طراحی کتابخانه رابطه مستقیمی با اصول طراحی کتابخانه عمومی یا خصوصی داشته که شامل برنامه فیزیکی گسترده ای می باشد. 
رَشْت (به گیلکی: رٚشت) یکی از کلان‌شهرهای ایران،مرکز استان گیلان در شمال ایران، و مرکز شهرستان رشت است و مادرشهر استان گیلان و بخش‌هایی از استان‌های همجوار است. این کلانشهر همچنین بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر شمال ایران در بین سه استان‌های حاشیهٔ دریای خزر و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر گیلک نشین جهان، بزرگترین سکونت گاه سواحل جنوبی دریای کاسپین محسوب می‌شود. رشت سومین شهر گردشگر پذیر ایران است.
بر اساس سرشماری رسمی سال ۱۳۹۵، جمعیت شهرستان رشت ۹۵۶٫۹۷۱ نفر و جمعیت شهر رشت ۶۷۹٫۹۹۵ نفر است جمعیت شناور ثابت روزانهٔ شهر رشت به‌عنوان مادرشهر استان گیلان بالغ بر ۱٬۲۰۰٬۰۰۰ نفر است.جمعیت این شهر در تعطیلات و ماه‌های گردگشری سال بالغ بر دوملیون نفراست.رشت فشرده‌ترین شهر ایران به لحاظ نسبت جمعیت به وسعت است و ازلحاظ نسبت جمعیت در روز و شب نیز رتبه نخست کشور را دارد.
در شهر رشت لهجه‌های گوناگون از گویش بیه‌پس زبان گیلکی توسط مردم تکلم می‌شود.
آب و هوای رشت ازجمله آب و هوای معتدل کاسپین و شبه مدیترانه‌ای است که دارای تابستان‌های گرم و شرجی و زمستان‌های سرد و مرطوب است. همچنین شهر رشت دارای رتبهٔ اول میزان بارش مراکز استان‌های ایران و به شهر باران شهره است.
رشت بیش از ۴٬۵ قرن پیش مرکز گیلان شد و در گذشته، مرکز استان یکم ایران بوده‌است. همچنین این شهر نقشی کلیدی در بزنگاه‌های تاریخ ایران مانند انقلاب مشروطه، جنبش جنگل و انقلاب ۱۳۵۷ ایران داشت و با توجه به فرهنگ مردم آن و قرار گرفتن در جاده راه ابریشم از دیرباز به عنوان دروازه اروپا همواره به عنوان دروازه تمدن مدرن از آن یاد می‌شود.و دارای پیشینه‌ای درخشان عرصه مبادلات خارجی بوده‌است.
این شهر در سال ۲۰۱۵ به شبکه شهرهای خلاق جهان به عنوان شهر خلاق خوراک‌شناسی زیر نظر یونسکو پیوست. براساس استانداردهای یونسکو شهر خلاق، شهری است که از نوآوری و توانمندی‌های شهروندان در توسعه پایدار شهری استفاده می‌کند.


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل ,اتوکد ,کتابخانه , مرکزی , رشت , ,فایل اتوکد کتابخانه مرکزی رشت , , , , ,طراحی کتابخانه عمومی ,معماری , ساختمانی ,رشت , گیلان ,
مقالات مرتبط در این دسته
طرح پلان معماری اتوکد کتابخانه بهمراه مبلمان
پروژه رویت طراحی کتابخانه به سبک مینیمال مدرن revit 2020
نقشه های اتوکد دوبعدی و شیت بندی کتابخانه عمومی شهر
پلانهای اتوکد معماری مرکز پژوهش و مطالعات باستان شناسی
کتابخانه 3 طبقه با فرم خاص با سالن همایش
نقشه های اتوکد معماری فاز یک و فاز 2 کتابخانه بهمراه رندرهای تری دی
نقشه های اتوکد معماری رصدخانه ، افلاک نما
پروژه تری دی رویت طراحی دبیرستان
نقشه های اتوکد طراحی مرکز علم و فناوری با کارگاه های آموزشی بهمراه فایل اسکچاپ
پروژه رویت مدرسه ابتدایی
پروژه تری دی رویت طراحی مدرسه شهری .revit
نقشه های اتوکد طراحی کتابخانه عمومی شهری
نقشه های اتوکد طراحی معماری دبیرستان
طرح تری دی اسکچاپ طراحی و معماری مجتمع آموزشی
نقشه های اتوکد طراحی کتابخانه دانشگاه
مجموعه 20 پلان JPG کتابخانه و یک نقشه کامل اتوکد کتابخانه
نقشه های اتوکد طراحی کتابخانه عمومی
نقشه های اتوکد طراحی کتابخانه عمومی شهر
نقشه های اتوکد طراحی و معماری کتابخانه دانشگاهی
نقشه های اتوکد طراحی و معماری کتابخانه

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد