خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


Text/HTML
 

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود,پاورپوینت نماد ونشانه شناسي شهرستان آستانه اشرفيه ( با تأکيد بر خيابان اصلي),pptx

   تعدادبرگ: 100 اسلاید   قیمت: 50000 تومان     تعدادمشاهده  0


دانلود,پاورپوینت نماد ونشانه شناسي شهرستان آستانه اشرفيه ( با تأکيد بر خيابان اصلي),pptx



تاريخچه:
در كتابهاي تاريخي آمده است كه شهرستان آستانه اشرفيه در گذشته چوركوچان ناميده مي شد و چور در زبان گيلكي به معناي زمين باير و بلااستفاده ( لم يزرع ) بكار مي رود.اما پس از تدفين حضرت سيد جلال الدين اشرف ( ع ) پسر امام موسي كاظم (ع) و برادر حضرت امام رضا (ع) در اين شهر نام آن به آستانه اشرفيه تغيير يافت این فایل توسط نقش برتر پارس تهیه شده است ..( www . Astaneh Ashrafiyeh .com )
«اين شهر در قديم «کوچان » نام داشته است .کاشاني در تاريخ اولجايتو از کوچيان نام برده است که احتمالاً صورت ديگر همين نام است.اسکندر بيک ترکمان ، نام اين روستا را آستانه ، ياد کرده و آن را از توابع لاهيجان به شمار آورده است.» (فقيه محمدي جلالي ، 1383، ص 369 )
« مرحوم جهانگير سر تيپ پور معتقد است که نام کوچان از عهد عضالدوله ديلمي بر کوچان باقي مانده باشد که او طوايف کوچ و بلوچ را مغلوب کرده و گروهي از آنان را کوچاند ، اي بسا عده ّ اي از آنان را به اين نواحي کوچانده باشد . »(فقيه محمدي جلالي ، 1383، ص 41 )
در کتاب گيلان ،گيلان داراي هشت شهرستان بوده است که است که عبارت بوده است از : رشت ،بندر پهلوي ، لاهيجان ، رودسر فومن ، طالش ، رودبار ،آستارا که آستانه در اينجا ،يکي از بخش هاي شهرستان لاهيجان معرفي شده است . (کشاورز ، 1347، ص 94ـ 78 )
 رابينو نيز آستانه را چنين توصيف نموده است : « در ساحل شرقي سفيدرود مجاور چورکوچان و نياکوه قرار دارد . اين ناحيه را ظهيرالدين پلته آستانه  Astana  Plata ناميده که شايد اشتباهي از کلمه ي پيله آستانه باشد . این فایل توسط نقش برتر پارس تهیه شده است .مي گويند که اين قريه زماني در ساحل چپ سفيدرود قرار داشته . شهرت آستانه بواسطه ي وجود مقبره ي حضرت سيد جلال الدين اشرف است که اين محل را براي مردم گيلان به صورت زيارتگاهي قابل احترام در آورده است . در فصل ابريشم  زائران به سوي اين زيارتگاه سرازير مي شوند و بازاري که در آستانه ساخته شده به عنوان منبع در آمدبزرگي مورد استفاده ي صاحبانش قرار مي گيرد.»


فهرست مطالب
چکيده
مقدمه
 معرفي تاريخي ـ  جغرافيايي ميدان تحقيق
تاريخچه    
موقعيت جغرافيايي
اشکال شهر و کارکردهاي آن
پل کُرپي ( کورپي )
ساختمان ها    
 شکل ساختمان ها
انواع ساختمان ها (بناها)
فلکه ي کياشهر    
بازار    
فضا و مکان بازار
 زمان  و بازار
 زمان تشکيل بازار    
تأثير زمان بازار بر شهر
انسان ها (فروشندگان و خريداران) و بازار  
زبان و لهجه  
پوشاک
نوع محصولات مورد مبادله    
 حرم آقا سيد جلال الدين اشرف    
مسجد جامع  
حرم آقا سيد جلال الدين اشرف    
يافته هاي پژوهش
پرسش نخست    
پل کُرپي ( کورپي )
فلکه ي کياشهر
بازار    
 حرم آقا سيد جلال الدين اشرف:    
پرسش دوم   
پل کُرپي ( کورپي )
فلکه ي کياشهر    
بازار    
حرم آقا سيد جلال الدين اشرف  
نتيجه گيري    
منابع 


کلمات کلیدی مرتبط:
معرفي تاريخي ـ جغرافيايي ميدان تحقيق ,تاريخچه ,موقعيت جغرافيايي ,اشکال شهر و کارکردهاي آن ,پل کُرپي ( کورپي ) ,ساختمان ها , شکل ساختمان ها ,انواع ساختمان ها (بناها) ,فلکه ي کياشهر ,بازار ,فضا و مکان بازار , زمان و بازار , زمان تشکيل بازار ,تأثير زمان بازار بر شهر ,انسان ها,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,پاورپوینت بررسي ساماندهي بازار تويسركان ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسي ساختار جغرافياي طبیعی و انساني شهر زاهدان ,pptx
پاورپوینت بررسی نظریات شکل و فضای شهری
پاورپوینت بررسي کالبدی میدان در شهرهای ایرانی اسلامی
پاورپوینت بررسی اثرات آلودگی بصری در طراحی شهری
پاورپوینت بررسی ناهماهنگي در مـديـريت شهـري و پيامدها
پاورپوینت بررسی تاثیر مدرنیته بر فرم و شکل فضا های جمعی ایران
پاورپوینت میدان شهري ، فضایی براي حضور انسان ها
پاورپوینت نقش فضاهای فرهنگی شهر در رفتارهای اجتماعی شهروندان
پاورپوینت بررسی تحلیل فضای شهری خرم آباد
دانلود پاورپوینت هويت مكانيِ يك فضايِ شهري
پاورپوینت مطالعات،تحلیل سایت وطراحی شهری محله های حصیر فروشان،اجابن و پنجشنبه بازار قدیم

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد