خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری برج رادکان کردکوی

   تعدادبرگ: 120 اسلاید   قیمت: 35000 تومان   حجم فایل: 4764 kb  تعدادمشاهده  3


پاورپوینت بررسی معماری برج رادکان کردکوی

این گنبد از دو پوسته جدا از هم با پوسته داخلی معمولاً با مقطع بیضی و پوسته خارجی – مخروطی برروی مقطع دایره و یا چند ضلعی منتظم شکل می گیرد.
گنبد رک از نظر روش ساختمانی تا آنجا که مربوط به پوسته داخلی می شود نکات فنی زیر را به همراه دارد:
« نوع آجرچینی گنبد به دو صورت گردچین و رگ چین اجرا شده ، در نوع گردچین تمام رگهای آجرچینی بصورت شعاعهایی که به مرکز گنبد متمایلند چیده می شود و در نوع رگ چین (پله -     - ای) آجرها موازی با سطح افق چیده می شوند.
برای بنا کردن گنبد احتیاج به قالب نداشته و این از روشهای خاص فنی در معماری ایران بوده است. برای داشتن مقطع مورد نظر و انتقال آن در کار در مرکز محوطه زیر گنبد تیر راست و بلندی را کار می گذاشتند که ارتفاع آن تا نزدیک تیزه گنبد می رسد. پیرامون آن را با چوبهای دیگری مانند پره های چرخ به چنبر گنبد بسته تا تکان  نخورد آنگاه در دو کانون بیضی (نیم بیضی) که باید گنبد زیرین برآن منطبق باشد دو گل میخ حلقه دار می کوبیدند و دو زنجیر را به حلقه ها متصل می کردند. طول زنجیر به اندازه ای بود که اگر آن را نصف می کردند به پاکار گنبد می رسید ، بدین ترتیب بنایی که بر پشت گنبد ، رگها را می چید هر لحظه می توانست با کشیدن زنجیر دستی کارخود را آزمایش کند ، دستگاه تیر و زنجیر را روی هم شاهنگ و هنجار می گفتند 2 .»

گنبد رک از نظر پوسته مخروطی نکات فنی – ساختمانی پیچیده ایی ندارد و انتقال نیرو بصورت عمودی می باشد(درصورت رگ چین یا پله ای بودن) و در نتیجه مسئله نیروی رانش در گنبد مخروطی وجود ندارد1. این مسئله در ارتباط با پوسته داخلی وجود دارد و در این حالت نیروی وزن گنبد رک در کاهش دادن نیروی رانش موثر است.
محل پیدایش این نوع گنبد را می توان در نقطه شمال ایران دانست. در این ناحیه به خاطر مسائل منطقه ایی مثل آب و هوا و بارندگی شدید در پوشش بناها از سقف شیبدار استفاده می شد. در این نوع گنبد ها نیز با ارتفاع دادن به بنا به شیب آن افزوده شده و پوششی با این صورت ساخته می -  - شود.
و.....

 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,برج رادکان کردکوی ,پاورپوینت برج رادکان کردکوی ,معماری برج رادکان کردکوی ,تحلیل برج رادکان کردکوی,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری مقبره و زیارتگاه مشهد اردهال کاشان
پاورپوینت بررسی معماری برج خلعت پوشان تبریز
دانلود بررسی معماری کبوترخانه,pdf
دانلود, بررسی معماری اسلامی میل و برج, پاورپوینت
بررسی معماری آتشکده های دورۀ ساسانی
دانلود پاورپوینت معبد اسپاخو

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد