خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری نوآورانه بوتیک دولچه و گابانا سئول توسط آتلیه ژان نوول

   تعدادبرگ: 43 اسلاید   قیمت: 20000 تومان   حجم فایل: 5198 kb  تعدادمشاهده  4


پاورپوینت بررسی معماری نوآورانه بوتیک دولچه و گابانا سئول توسط آتلیه ژان نوول
.
بخشی از مطلب
در منطقه گانگنام سئول ، یک ساختمان شیشه ای جدید و مدرن ساخته شده است که سنتی ترین کارها را با نوآوری مطلق ترکیب می کند: بوتیک جدید Dolce & Gabbana که با امضای بی چون و چرای ژان نوول فرانسوی طراحی شده است.
دومنیکو دولچه و استفانو گابانا که در خیابان اصلی خرید سئول واقع شده و در همه جا با تجملات احاطه شده است ، - همانطور که در نمایشگاه Palazzo Della Ragione در میلان در سال 2009 انجام دادند - با استودیوهای Ateliers Jean Nouvel برای طراحی معماری و Jean Nouvel طراحی داخلی این برج شیشه ای evanescent که انقلابی در ظاهر منطقه ایجاد کرده است.
آتلیه های ژان نوول قسمت های بیرونی را طراحی کرده است که با وجود چهار ستون گرانیت سیاه گوشه ای مشخص می شود که در مرکز آنها یک استوانه شیشه ای قرار دارد که چشم انداز زیبایی از مجموعه های Dolce & Gabbana در داخل آن قرار دارد. در قلب این بوتیک ، Jean Nouvel Design از سنگ مرمر Nero Marquina استفاده می کند تا مارپیچی بزرگ و مواج را به هم متصل کند که طبقات مختلف ساختمان را به هم متصل می کند ، در این طرح مینیمالیستی حضور غالب سیاه در پوشش های مختلف شیشه ، بتن و آلومینیوم در مقایسه با تفاوت های ظریف چوب.
نتیجه این کار معماری باعث به وجود آمدن یک تصویر معاصر می شود که مجموعه ای کاملاً پوشیده از Dolce & Gabbana برای زنان و مردان را در نوعی گرداب دنج نشان می دهد که در تراس ، جایی که اتاقی واقع در انتهای مارپیچی که تاج ساختمان را به استقبال میهمانان برای پایان آرامش بخش و خوش آمد گویی تاج می گذارد.
در سئول ، شیشه ای تحمیل کننده و گرانبها محافظت می کند و در عین حال گنجینه های خارق العاده ای از صنعت خوب را نشان می دهد: بوتیک جدید Dolce & Gabbana در Cheongdam-dong ، در منطقه Gangnam ، قصیده ای معماری برای برخورد بین عشق به سنت و نوآوری های بی وقفه است.
دولچه و گابانا با انتخاب امضای بی چون و چرای ژان نوول ، که دومنیکو دولچه و استفانو گابانا قبلاً به مناسبت نمایشگاهی که در سال 2009 در Palazzo Della Ragione در میلان برگزار شد ، یک فروشگاه پرچمدار مهم را افتتاح کردند.
.و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,معماری بوتیک دولچه ,طرح بوتیک دولچه ,طراحی بوتیک ,نمونه بوتیک دولچه و گابانا ,سئول توسط آتلیه ژان نوول ,پاورپوینت بوتیک دولچه و گابانا ,بوتیک منطقه گانگنام سئول ,یک ساختمان شیشه ای جدید ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی بازسازی کارخانه شیشه‌کاری قدیمی اسلوونی
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز تجاری خیابان پنجم ساکس نیویورک flagship store
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز تجاری El Palacio de Hierro (مکزیکو سیتی، مکزیک)
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز تجاری هارودز (لندن، انگلستان)
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز تجاری Le Bon Marché (پاریس، فرانسه)
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز تجاری Galleria Vittorio Emmanuele II (میلان، ایتالیا)
پاورپوینت بررسی مبانی و ضوابط و استاندارد طراحی مرکز خرید تجاری
پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری بزرگ چوبی با کاربری ترکیبی در اسکله کپنهاگ
پاورپوینت بررسی معماری سالن آرایش آقایان مجموعه ورزشی انقلاب اثر تیم استودیو معماری 4
پاورپوینت بررسی کارخانه تولید قطعات الکترونیک Secure Sanand که توسط Studio Saar
پاورپوینت بررسی کاربری تجاری
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجاری اطلس تبریز ATLAS TRADING CENTER
پاورپوینت بررسی و تحلیل سرانه ها اصول و ضوابط طراحی مجتمع تجاری
پاورپوینت تحلیل و بررسی مجموعه تجاری تیراژه تهران و دو نمونه تجاری خارجی
پاورپوینت بررسی معماری بازار بزرگ تونلی شکل رتردام اثر گروه ام آر دی وی
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری مجتمع تجاری پالادیوم در تهران
پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع تجاری فرهنگی کوروش تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز تجاری میدان استانبول ترکیه
پاورپوینت بررسی نمونه های موردی خارجی و ایرانی مجتمع تفریحی تجاری
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری مرکز تجاری پارادا Prada Aoyama در توکیو

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد