دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه 12 در اسپانیا،pptx
شرح متن ارائه شده توسط معماران. مرحله ساخت فضایی مورب و همراه با آن ، یک تجربه فضایی استثنایی است که به بازدیدکننده فرصتی برای سکونت در مکانی می دهد که ابعاد اقلیدسی بر آن حاکم نیست. در طول همکاری های خود با این مشتری ، ما در حال توسعه استراتژی هایی بوده ایم که می توانند تجربه های خرید به یاد ماندنی را ایجاد کنند ، همیشه با استفاده از هندسه و رنگ. این رادیکال ترین تمرین به این معناست: یک حرکت و یک رنگ واحد راه حلی را برای نیازهای برنامه ای و عملکردی و همچنین برای زیبایی ارائه می دهد ، نتیجه می گیرد که هر دو دست به دست هم می دهند و موفقیت یک پروژه به آنها بستگی دارد مانده خرده فروشی.
فهرست مطالب
مقدمه
مشخصات پروژه طراحی فروشگاه 12
طراحی فروشگاه 12
طراحی فضای فروشگاه 12
دو عنصر اساسی طراحی فروشگاه 12
تصاویر فضاهای داخلی فروشگاه 12
پلان معماری فروشگاه 12
کانسبت فروشگاه 12
نما فروشگاه 12
منابع