خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری پارک و پلازا شهری میدان دندنونگ استرالیا

   تعدادبرگ: 30 اسلاید   قیمت: 14000 تومان     تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی معماری پارک و پلازا شهری میدان دندنونگ استرالیا

بخشی از مطلب
پارک و پلازا شهری میدان عمومی با ایجاد ترکیبی مورد مطالعه از نوع "پارک شهری" و "میدان مدنی" نوع جدیدی از فضا را برای ملبورن ایجاد می کند. در بخشی از سایه بان یک نخلستان بلند از کاج های بزرگ کوک ، و احاطه شده توسط سطوح شیبدار چمن ، این فضا در نظر گرفته شده است تا در بسیاری از حالت ها کار کند ، فضاهایی ایجاد می کند که روز به روز برای افراد کار می کنند و قادر به برنامه ریزی در بسیاری از راه هایی برای رویدادها در اندازه های مختلف. حدود ده فضای با مقیاس متفاوت در لبه مربع اصلی وجود دارد که هر کدام دارای شخصیت ظریف و متنوع و جزئیاتی هستند که برای حفظ اشکال مختلف استفاده روز به روز و برای رویدادها طراحی شده اند. مرکز اکومنیکی بدون سنگین مانده است ، اما می تواند با شبکه ای از 19 چتر قرمز مقیاس بزرگ برای تابستان سایه بکشد.
راش / رایت همکاران در همکاری با معماران Lyons and Material Thinking (پاول کارتر) برای ایجاد استراتژی ساخت مکان خلاق که گرافیک های محیطی را در طراحی مربع مدنی ادغام کرد ، کار کردند. رنگ ها ، فرم ها ، انتخاب گیاهان و مواد از جامعه بسیار جهانی دندنونگ الهام گرفته شده است.
پایداری متمرکز بر عمر طولانی ، مواد کم انرژی است که به نگهداری زیادی احتیاج ندارند. بدنه اصلی میدان از سنگ گرانیت فرش شده است که برای مقاومت در برابر زمان طراحی شده است. مواد دیگری نیز برای طول عمر طراحی شده اند ، از جمله سنگ بلوط ، منبت کاری آجر طرح دار و استفاده محدود از بتن داخلی. از چوب بازیافتی در محلی که مردم نشسته اند استفاده می شود و برای ایجاد سکوی نشیمن در مقیاس بزرگ که فضای میدان کوچک تری را مخاطب خیابان Lonsdale Street تشکیل می دهد.
میدان اصلی برای آبیاری کاج کوک تخلیه می شود ، که در چاله های درختان بزرگ کاشته شده است که برای جمع آوری آب طوفان و تقویت و طولانی شدن رشد درخت در این محل ساختمانی کاملاً مصنوعی طراحی شده است. سایر کاشت ها برای مقاومت و مقاومت به خشکی انتخاب می شوند.و....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری پارک و پلازا شهری ,میدان دندنونگ استرالیا ,پاورپوینت میدان دندنونگ ,میدان عمومی ,پارک شهری ,میدان مدنی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی طراحی اکولوژیک برای طراحی پارک شهری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد