خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود ,بررسی پاورپوینت معماری ایستگاه آتش‌نشانی برگن (Bergen) در نروژ معماری (Stein Halvorsen Arkitekter),pptx

   تعدادبرگ: 24 اسلاید بهمراه تصاویر و نقشه   قیمت: 12000 تومان     تعدادمشاهده  2


دانلود ,بررسی پاورپوینت معماری ایستگاه آتش‌نشانی برگن (Bergen) در نروژ معماری(Stein Halvorsen Arkitekter),pptx
 
 
بخشی از مطلب
 
سه عامل مهم در طراحی این ایستگاه آتش‌نشانی وجود دارد:
 
ویژگی‌های سایت: خط ساحلی و دید‌های فوق‌العاده به کوه‌های شهر
 
ظاهر نامطلوب و غالب ترافیک
 
ساختمان به عنوان بخشی از سکونتگاه و توسعه شهری آینده در این منطقه
 
 
معماران: Stein Halvorsen Arkitekter
 
مکان پروژه: برگن، نروژ
 
مساحت: 8000 مترمربع
 
سال ساخت پروژه: 2007
 
 
 
فرم منحنی ساختمان با سطوح فشرده پناهگاهی امن را در برابر ترافیک در قسمت جلویی بوجود می‌آورد. فرم منحنی از لبه بیرونی سایت تبعیت می‌کند تا این مکان تا جایی که امکان دارد، بزرگ و وسیع باشد.
 
 
طبقات اول و دوم خط ساحلی،حیاط جلویی و بخش صلب جنوبی در انتها را دربر می‌گیرد، که به تدریج در صفحات سازه‌ای و ستون‌ها حل می‌شوند. باز شوندگی در حال گسترش سازه ساختمان به سمت شمال برای سکونت‌گاه‌های آینده و توسعه شهری آینده در این منطقه، دعوت کننده خواهد بود.
 
کل زیربنای این ساختمان از بتن ساخته شده است و در محل قالب‌بندی و اجرا شده است. عناصر سازه‌ای ثانویه از فولاد و آلومینیوم ساخته شده‌اند. هدف از بکارگیری این مصالح ایجاد دیدی مستحکم و پایدار بوده است. پارکینگ‌ها، کارگاه‌ها، اتاق‌های اضطراری برای پوشیدن لباس کار، اتاق‌های فنی و اتاق‌های ذخیره‌سازی در این دو طبقه زیرین واقع شده‌اند.
 
 
صفحه شیشه‌ای مربوط به طبقات سوم و چهارم برجسته‌ترین عنصر این ساختمان است. این صفحه در قسمت فوقانی طبقه همکف کنسول شده و بر روی آناستوار گردیده. این نمای شیشه‌ای به گونه‌ای طراحی شده است که سقف، نمای غربی و کف طبقات دوم و سوم به شکل یک مجموعه واحد دیده می‌شوند. برای تاکید بر فرم از صفحات مسی طبیعی به عنوان روکش استفاده شده است. سقف این ساختمان با شیشه‌های مجوف بر روی صفحات فولادی ترکیب شده است. روکش مسی به قلاب‌های فلزی در شیشه‌های مجوف متصل شده است.
 
این قسمت از ساختمان (طبقات سوم و چهارم)، شامل کاربری‌های اداری، اتاق‌های خواب و اتاق نشیمن است که برای خدمه احتمالی در نظر گرفته شده‌اند. این قسمت از نما به سوی حیاط جلویی باز می‌شود و به سمت آب و کوه‌ها دید دارد. نمایی که در سمت حیاط جلوی ساختمان قرار دارد به طور کامل از چوب درخت کاج اروپایی و شیشه ساخته شده است. ستون‌های عمودی بلند و باریک نمایانگر ریتم در ساختمان هستند و بر فرم منحنی ساختمان تاکید دارند. ستون‌ها به عنوان مهاربند در برابر نیروی باد عمل می‌کنند و وزن پنجره‌های بزرگ ساختمان را تحمل می‌کنند. سقف و بام طبقه چهارم خم شده و مورب هستند تا به سمت کوه‌ها دید بیشتری وجود داشته باشد. در طبقه دوم و از تمامی اتاق‌ها دسترسی مستقیم به بالکن‌ها وجود دارد. بالکن در قسمت پایین صفحه شیشه‌ای و در تمام طول ساختمان وجود دارد.
 
 
 
عناصر سازه‌ای این صفحه شیشه‌ای شامل اسکلت فلزی و اسلب‌های هسته‌ای توخالی هستند. تیرهای فولادی همراه با ورق‌های فلزی موج‌دار سقف را نگه می‌دارند، در حالی که روکش نما علاوه بر شیشه، به طور عمده از چوب ساخته شده است. هدف این بوده است که ظاهری اصلاح شده و پردازش برای این نما ایجاد شود، که بوسیله چوب، شیشه . سطوح شفاف تعریف شده است.
 
برج واقع در این مجموعه از روی زمین شروع شده است. فرم نامتقارن بنا در قسمت حیاط جلوی آن باعث بوجود آمدن تنش در سازه آن می‌شود، در حالی که برج به عنوان عنصری وحدت بخش در این مجموعه عمل می‌کند و به طور کلی بر اهمیت آن برای جامعه تاکید می‌کند.
 
طراحی این برج بر اساس نیازهای آموزشی برای آتش نشانان صورت گرفته است؛ مانند: غوطه‌ور شدن در دود در راه‌پله. بالکن‌ها برای استراحت کردن در طول عملیات‌های آموزشی و تمرین کردن نجات جان مردم، در نظر گرفته شده‌اند.
 
 
پل‌های موجود در ساختمان از قسمت زیرین نمای شیشه‌ای شروع می‌شوند و تا رسیدن به برج امتداد می‌یابند. پل چند فوت بالاتر از سطح زمین قرار گرفته است تا به لحاظ بصری بر جداسازی شهر و خدمات ایستگاه آتش‌نشانی تاکید کند، بدون اینکه مانعی بوجود آید و ارتباط بصری مطلوبی را شکل دهد. این موضوع نشان‌دهنده تمایزی آشکار در مجموعه‌ای است که به ملاحظات خاصی نیاز دارد؛ مردم می‌توانند به فعالیت‌های داخل ایستگاه آتش‌نشانی نظارت داشته باشند بدون اینکه وارد آن شوند.
 
این پل اتاق‌های نمرین را در بر می‌گیرد و دسترسی مستقیم به برج دارد. همچنین به عنوان سقف پارکینگ قسمت اداری عمل می‌کند. عناصر اصلی سازه این پل دو خرپای فولادی بلند هستند. فضای تمرین از آجر کلینکر ساخته شده‌ است و درون خرپا قرار دارد. این آجر به دلیل توانایی بالا برای تحمل گرما (200 تا 300 درجه سانتی‌گراد) و ویژگی‌های مناسبش به لحاظ عایق بودن، انتخاب شده است. روکش پل با چوب درخت کاج اروپایی صورت گرفته است تا ظاهر یک تیر چوبی مستحکم به آن داده شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,ایستگاه آتش‌نشانی برگن (Bergen) ,کشور نروژ ,معمارStein Halvorsen Arkitekter ,نمونه موردی ایستگاه آتش‌نشانی ,نمونه مشابه ایستگاه آتش‌نشانی ,نقشه ایستگاه آتش‌نشانی ,طرح ایستگاه آتش‌نشانی ,پلان ایستگاه آتش‌نشانی , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی پارکینگ هوشمند انواع پارکینگ مکانیز و مزایای هوشمندسازی پارکینگ
پاورپوینت بررسی ضوابط ابعادی رمپ پارکینگ
پاورپوینت بررسی جدیدترین مقررات معماری پارکینگ
پاورپوینت بررسی معماری سیستم پارک اتوماتیک
پاورپوینت بررسی معماری کارخانه فولکس واگن
پاورپوینت بررسی مبحث سوم مقررات ملی ساختمان
پاورپوینت بررسی معماری گاراژ جدید پارکینگ East Las Olas، در شهر فورت لادردیل
پاورپوینت بررسی معماری کوره سوزاندن جنازه و تدفین کاکامیگاهارا در ژاپن
پاورپوینت بررسی معماری مرکز اصلاح و بازپروری Instalten گرینلند
پاورپوینت بررسی معماری پارکینگ انواع پارکینگ ها و پارکینگ هوشمند
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری ایستگاه آتش نشانی ویترا اثر زاحا حدید
پاورپوینت بررسی ضوابط و استانداردهای معماری پارکینگ
پاورپوینت بررسی معماری جایگاه سوخت و مک دونالد توسط گیورگی خمالادزه، باتومی گرجستان
پاورپوینت بررسی ایستگاه کلانتری مستیا اثر J. Mayer H. معماران
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه آتش نشانی گنگیل 119 سئول کره جنوبی
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه پلیس Fuencarral-El Pardo اثر Voluar Arquitectura
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه آتش نشانی واترفورد اثر معماران مک کالو مولوین
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه آتش نشانی میونموک کره جنوبی
پاورپوینت بررسی دو نمونه خارجی جایگاه سوخت و پمپ بنزین خارجی
پاورپوینت بررسی معماری برج انرژی دانمارک ، کارخانه بازیافت زباله به انرژی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد