خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی اصول کلی معماری اسلامی که الهام بخش خلاقیت جهانی است

   تعدادبرگ: 35 اسلاید   قیمت: 20000 تومان   حجم فایل: 1923 kb  تعدادمشاهده  2


پاورپوینت بررسی اصول کلی معماری اسلامی که الهام بخش خلاقیت جهانی است
وقتی به معماری معاصر فکر می کنید، اولین کلمه ای که به ذهنتان خطور می کند چیست؟
برای بسیاری، این مفهوم "جدید" است. اساساً معنای معاصر این است. این معماری است که از ایده های فعلی برای خلق چیزی کاملاً جدید می آید.
در این زمینه، شاید دشوار باشد که ببینیم اصول اصلی معماری اسلامی در صحنه جهانی کجا قرار می گیرد. غرق در سنت گرایی، بسیاری از جنبه های معماری اسلامی، حداقل از نظر دیدگاه خلاقانه مدرن، ممکن است کهنه به نظر برسد.
اما خراشیدن زیر سطح نشان می دهد که قطعاً اینطور نیست. برای نشان دادن این واقعیت، ما پنج اصل اصلی معماری اسلامی را به شما ارائه می کنیم که همچنان الهام بخش خلاقیت جهانی در عصر مدرن هستند.
اصل شماره 1 - اصالت
مفهوم اصالت مستقیماً در مورد جعلی در این زمینه صدق نمی کند. در واقع، بیشتر به آنچه که از طراحی الهام گرفته است مربوط می شود.
اینجوری درباره اش فکر کنید. همانطور که ایده ها پیشرفت می کنند و عناصر معماری جدید معرفی می شوند، اغلب آسان است که از ایده های سنتی تر که پایه های تحقق آن ایده های جدید را پایه ریزی می کنند اجتناب کنیم. این یک تجربه غیر معتبر است زیرا در وهله اول الهام بخش معماری را کاملاً از بین می برد.
چیزی که با بسیاری از طرح‌های مدرن متوجه خواهید شد این است که آنها از ایده‌های قدیمی‌تر، مانند آن‌هایی که در معماری اسلامی استفاده می‌شوند، بیرون می‌آیند تا چیزی را خلق کنند که هم معاصر و هم معتبر باشد.
ما همچنین می‌توانیم شاهد درخشش این اصالت در ساختمان‌های معاصر باشیم. قرآن شما را به کشف مفاهیم جدید و مطالعه مداوم تشویق می کند. این امر در مورد معماری اسلامی صدق می کند به این معنا که درها را برای استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مدرن ساختمانی باز می کند و در عین حال احترام مناسب را به طرح های سنتی که قرن ها مبانی معماری اسلامی را تشکیل داده اند، اعمال می کند.
از این نظر، معماری اسلامی می تواند الهام بخش خلاقیت جهانی باشد زیرا امکانات بی حد و حصری وجود دارد. در حالی که ساختارها و ایده‌های معماری خاصی وجود دارند که ثابت و معتبر باقی می‌مانند، آنها دائماً با ایده‌های معاصر ترکیب می‌شوند تا چیزی جدید خلق کنند.
اصل شماره 2 - ارتقای هارمونی
یکی دیگر از جنبه های معماری اسلامی که الهام بخش خلاقیت است، ایده ساختن هماهنگ با محیط اطراف است.
این چیزی است که ما اغلب در معماری غربی نمی بینیم. برخی از معماران ایده هایی برای ساختمان های خود دارند که آنها را در تضاد کامل با آنچه که آنها را احاطه کرده است قرار می دهد. این می تواند منجر به برجسته شدن ساختمان ها مانند انگشت شست شود تا جایی که تبدیل به چشم زخم شود. در آن موارد، شاید خلاقیت بدون هیچ گونه کنترلی اجرا شود، که منجر به یک محیط ناهماهنگ می شود.
معماری اسلامی رویکردی برعکس دارد. در حالی که خلاقیت و پذیرش ایده‌های جدید را تشویق می‌کند، همچنین بر اهمیت خلاقیت پالایش شده توسط آنچه پیرامون قطعه است، تأکید می‌کند. این امر هماهنگی بین قدیم و جدید را تضمین می کند، که معماران را نیز تشویق به ایجاد ایده های جدید می کند.
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی اصول کلی معماری اسلامی که الهام بخش خلاقیت جهانی است , ,وقتی به معماری معاصر فکر می کنید، اولین کلمه ای که به ذهنتان خطور می کند چیست؟ , ,برای بسیاری، این مفهوم "جدید" است. اساساً معنای معاصر این است. این معماری است که از ایده های فعلی برای خلق چیزی کاملاً جدید می آید. , ,در این زمین,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری مقابر دوره سلجوقیان
پاورپوینت بررسی معماری خانه شیکیلی در گیلان
پاورپوینت تحلیل بررسی هنر معاصر جهان
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری اصیل ایرانی اسلامی
پاورپوینت بررسی اثر هنر و فرهنگ ممالک تسخیر شده بر شکل‌ گیری معماری‌ اسلامی
پاورپوینت کامل و جامع بررسی هنر در تمدن اسلامی
پاورپوینت بررسی کاشی هفت رنگ در معماری
پاورپوینت بررسی مقرنس کاری در معماری سنتی
پاورپوینت بررسی معماری محراب مسجد برجسته ترین نشانه معماری اسلامی
پاورپوینت بررسی عناصر فضایی و کالبدی معماری سنتی ایران
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری اسلامی
پاورپوینت تحلیل و بررسی انواع گنبد و معماری گنبد در ایران
پاورپوینت بررسی پوشش طاق و قوس ها و چفت ها در معماری ایرانی
پاورپوینت بررسی کمبود معیارها و مفاهیم اسلامی در معماری معاصر ایران
پاورپوینت بررسی مقرنس و انواع آن در معماری ایران
پاورپوینت بررسی ساختمایه در معماری ایرانی
پاورپوینت بررسی ارﺳﻲ و روند شکل گیری ارسی در دوره های مختلف
پاورپوینت بررسی رنگ در هنر و معماري اسلامی
پاورپوینت بررسی معماری اسلامی
پاورپوینت بررسی طرح های اسلیمی و نقوش اسلامی در معماری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد